Odstąpienie od umowy
Spis treści

    Zwroty towaru:

    Wersja w PDF: kliknij tutaj, by pobrać wersję do druku

    Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni kalendarzowych w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzenia oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w skład/komplet danego artykułu. Powinien być oryginalnie zapakowany.

    Towar należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres: F.H.U. ORYS  Tomasz Wójcik  Ul. Kolonia Świdnik Mały 85  20-258 Lublin 

    Do paczki proszę koniecznie wrzucić kartkę z opisem uszkodzenia, lub powodem wymiany/zwrotu i podanie numeru konta na jakie mamy dokonać przelewu.

    UWAGA!!! Jeżeli zajdzie potrzeba wymiany towaru na inny, z winy firmy ORYS (towar niezgodny z zamówieniem, niezgodny z opisem itd.), koszty wysyłki ponosi firma ORYS. Koszty i formę zwrotu proszę koniecznie wcześniej z nami uzgodnić. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych! Jeżeli wymiana jest zawiniona przez zamawiającego (np. po oglądnięciu stwierdza że woli np.: inny kolor lub rozmiar) wtedy koszty wysyłki ponosi zamawiający. Jeżeli decydujesz się na zwrot dołącz rachunek/fakturę/paragon!!!

    Zwroty pieniędzy wykonywane są do 14 dni. Każdy zwrot będzie wykonany na podany numer konta. Jeżeli martwisz się o to, dlaczego zwrot nie został wykonany, skontaktuj się z nami, najlepiej e-mailem.

     

    Opis procedury reklamacji

    I. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem orys@world.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej takie dane kupującego:

    1. Nazwa firmy:…………………………………………………………………………………….……..

    2. Imię:………………………………………………………………………………………….……….…….

    3. Nazwisko:………………………………………………………………………….……………….…….

    4. Adres:…………………………………………………………………………………………………..….

    5. adres e-mail:..………………………………………………………….………………………………

    6. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji………………………….

    7. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego: ……........................................................………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………….

    8.  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

    II.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

    III. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

     

     

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

    (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    DANE SPRZEDAJĄCEGO F.H.U. ORYS Tomasz Wójcik kolonia Świdnik Mały 85 20-258 Lublin

    Ja………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .

    Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

    Imię i nazwisko…………………………………………………………………………………….…………………………………………………………….

    Login Allegro………………………………………………………….………………………….……………………………..………………………………..

    Adres …..…………………….………………………………………………………………………………………………..…………………………………….

    Data……………………………………………………………………………………………………………………

    ..………………. …….…………………………………………………………………………………………………

    Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

     

    Przesyłkę należy nadać na adres: F.H.U. ORYS Tomasz Wójcik Kolonia Świdnik Mały 85 20-258 Lublin

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

     

    Brak możliwości odstąpienia od umowy

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

    12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

     

    Możliwość skorzystania  z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w 31-007 Kraków ul. Wiślna. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.     

     

    Podziel się swoim komentarzem z innymi
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixel